Victor Peralta, un dels responsables de la brillant escenografia de ‘El dia de la marmota’

Tot un èxit a Broadway i West End, el musical s'ha estrenat en català i està triomfant a la cartellera barcelonina.

Victor Peralta
Victor Peralta, un dels responsables de la brillant escenografia de ‘El dia de la marmota’
00:00

Un dels musicals que ho està petant a la cartellera de Barcelona és ‘El dia de la marmota’, tot un èxit a Broadway i al West End que per primera vegada s’ha estrenat a Catalunya. És una comèdia romàntica plena de fantasia basada en la pel·lícula que va protagonitzar Bill Murray als anys ’90.

Una part d’aquest èxit rau en l’elaborada escenografia que compta amb el lloretenc Víctor Peralta com un dels artífexs. Una posada en escena de gran bellesa, que deixa bocabadat l’espectador i que en algun moment frega l’il·lusionisme.

«El repte era fer els 99 canvis escènics de forma ràpida, creant espais diferents»

Victor Peralta

‘El dia de la marmota’ està protagonitzat per Phil Connors, un egocèntric i televisiu meteoròleg que es troba condemnat a reviure el mateix dia una vegada i una altra, atrapat en el temps en un petit poble perdut enmig de Pennsilvània, als Estats Units. El desconcert inicial per aquesta insòlita situació dona lloc a una sèrie infinita d’intents extravagants, divertits i surrealistes d’escapar d’aquest bucle temporal.

Dirigida per Enric Cambray i amb la banda musical de Manu Guix -amb Roc Bernardí, Diana Roig i Júlia Bonjoch en el repartiment-, ‘El dia de la marmota’ és un espectacle de l’equip responsable d’èxits com La Jaula de las Locas, La Tienda de los Horrores, Cantando Bajo la Lluvia i The Producers. A més, és un musical en català que es representa el Teatre Coliseum de Barcelona fins a finals de març.

Víctor Peralta -que es troba unes setmanes a Noruega creant un projecte amb altres artistes catalans- reconeix que encara no ha vist l’espectacle però que ho farà quan torni a Barcelona.

Tot a punt per la castanyada popular de Xino-Xano de diumenge

Enguany es cuinaran 120 quilograms de castanyes i 120 de moniatos i hi haurà jocs de fusta gegants pels més petits.

Maria Molins i Roger Coma arriben al Teatre de Lloret amb Göteborg

L'obra, que també serà interpretada per Berta Rabascall i Jan Mediavilla, es podrà veure aquest divendres a les vuit del vespre.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.