Vol’e Temps porta al teatre de Lloret un espectacle de circ, aquest diumenge

Es titula 'Mundos de papel' i es podrà veure diumenge a les 19 hores. Les entrades valen 10 euros.

Albert Moncunill
Vol’e Temps porta al teatre de Lloret un espectacle de circ, aquest diumenge

00:00



Un espectacle de circ arriba aquest diumenge a la tarda al teatre de Lloret. Es tracta de Mundos de Papel, de la companyia Vol’e Temps. L’espectacle aposta per l’humor i l’espontaneïtat a través de tècniques de circ, teatre i dansa amb un ritme trepidant, segons un dels membres, Albert Moncunill.

Tot plegat es barreja amb la narració d’una història: un home sol i abandonat recorre els passadissos buits d’un lloc on només queden els somnis dels seus antics amfitrions.

Mundos de papel, que va ser premiat al festival Sul Filo de Circo, atrau a tot tipus de públic, sobretot per la barreja que proposa al barrejar els xous de circ amb l’explicació d’una història.

La funció és aquest diumenge, a partir de les set de la tarda. Les entrades valen 10 euros.

El Castaween omplirà Lloret de zombis amb una batucada i cercavila tenebroses

La desfilada serà aquest dissabte a dos quarts de set de la tarda i sortirà des de la plaça de la Vila, on en tornar hi haurà també una disco zombi.

El lloretenc Ramón Vilaró, guardonat amb un Premi Anual de Periodisme Internacional

El que va ser corresponsal d'El País, reivindica la professió del periodista en una era marcada per la digitalització, la sobreinformació i les notícies falses.

El fons de la família Frigola, protagonista del Dia Mundial del Patrimoni Audiovisual

La celebració es fa aquest dimecres al Teatre, on es projectarà el muntatge audiovisual "Un temps en imatges. Arseni Frigola i Roca (1923-2017)".

Lloret de Mar es prepara per celebrar la 3a edició del Castaween

La programació combina activitats familiars, una cercavila terrorífica, la Panic Race i la tradicional Castanyada de Xino-Xano.