Xatrac ha iniciat les seves activitats d’estiu aquest cap de setmana. Com sempre, estan relacionades amb l’entorn natural de Fenals, combinant el mar i la muntanya. Entre les propostes hi ha sortides per fer snorkel, natació, gimcanes al bosc i als Jardins de Santa Clotilde i un taller de biologia marina. A més, també hi ha previst fer una sortida d’snorkel a Llançà. A diferència d’altres anys, i a causa de les restriccions del coronavirus, Xatrac no ofereix casal d’estiu ni estades marines per a universitaris.
Com moltes altres entitats, s’han hagut de reiventar i organitzar activitats adreçades a famílies o grups d’amics, tal i com explica Ariadna Peña, responsable de comunicació de Xatrac.
La finalitat de totes les activitats que proposa Xatrac és gaudir de l’entorn natural de Fenals, aprendre de la natura i enguany fer-ho amb totes les mesures de seguretat per evitar el contagi de la Covid-19.
En ser propostes a l’aire lliure, la principal restricció és que els grups són reduïts i així garanteix la distància entre les persones. Recordem que la seu de Xatrac és la Casa del Mar, situada a la punta Garbí de Fenals, un entorn idíl·lic amb el mar i el bosc a tocar. L’edat mínima per participar són cinc anys i els menors han de venir acompanyats per un adult.
Per a reserves o més informació, consulteu el portal web xatrac.org.


