19.2 C
Lloret de Mar
Albertí, a la seva empresa, a la dreta de la fotografia

Una xerrada amb Xavier Albertí, de l’empresa càrnica La Selva, tanca les activitats del Casinet

És la darrera conferència de l'any (aquest divendres, 22 de desembre, a les 20h).

Albertí, a la seva empresa, a la dreta de la fotografia

Darreres Notícies

El club Marina Casinet tanca l’any 2017 amb una xerrada, aquest divendres, a càrrec de l’empresari Xavier Albertí, propietari de la indústria càrnica La Selva, de Cassà de la Selva.

Tot i coincidir de nom i cognom, no té res a veure amb el lloretenc Xavier Albertí que dirigeix el TNC. Aquest Xavier Albertí desvelarà com condueix la seva empresa a Catalunya en l’actual context polític. Joan Domènech, president del Casinet, assenyala que és “un empresari que etiqueta en català i no va de bòlit per marxar de Catalunya en un moment de desercions“. Conclou que és algú “íntegre, insubornable, un model per als altres”.

Resultado de imagen de xavier albertí de la selva

Xavier Albertí està implicat, també, en la recuperació de vins de l’Alt Empordà i en moltes iniciatives culturals. Ha estat membre, per exemple, del consell editor del diari El Punt.

La xerrada començarà a les 20 hores, a l’hora habitual, i en acabar, el Casinet clourà el 2017 amb un brindis amb cava.

spot_img

El + Vist