Aquest dissabte es tanca el cicle Gastronomia & Mercat amb una convidada de luxe: la cuinera lloretenca Zineb Hattab.
Recordem que la xef ha obtingut la primera estrella Michelin per a un restaurant vegà, per Kle, ubicat a Zurich. A més a més, ha rebut dues estrelles Verdes de la guia Michelin, tant pel Kle com pel restaurant Dar, també ubicat a Zurich. Aquest reconeixement posa de relleu la gestió sostenible dels establiments. I, per si no en tingués prou, aquesta Setmana Santa acaba d’inaugurar un tercer local: el Cor, un bar de vins naturals i tapes, ubicat a només cent metres del Kle.
La cuinera lloretenca està molt contenta de poder venir al seu poble a fer una demostració culinària, en què vol demostrar la qualitat que ofereix la cuina vegana.
“Serà una introducció a algunes coses bàsiques del dia a dia,com per exemple com fer l’allioli igual de bo, però vegà”
Zineb Hattab
Així doncs, Zineb Hattab anima a tothom a qui li agradi cuinar i que estigui obert a coses noves a assistir al showcooking d’aquest dissabte.
“És per a gent que li agradi cuinar a casa i que estigui oberta a coses noves i que entengui l’impacte que té el nostre consum i com podem millorar i reduir el nostre ‘foodprint’”
Zineb Hattab
Per a la regidora del Mercat Municipal, Lara Torres, poder tancar la primera edició del cicle Gastronomia & Mercat amb algú del perfil de la Zineb és molt positiu.
La regidora fa una valoració molt positiva del global del cicle Gastronomia & Mercat i espera que es pugui repetir en el futur, sobretot quan estigui enllestit el nou mercat.
“Crec que hem iniciat unes bases importants i el camí ha d’anar per aquí; el nou mercat donarà molt joc a fer això”
Lara Torres
La previsió és que al llarg de les properes setmanes arribi el projecte definitiu del nou mercat, amb la intenció de poder començar les obres l’octubre d’aquest mateix any. Uns treballs que es finançaran amb els fons europeus Next Generation.
Zineb Hattab serà aquest dissabte al mercat municipal de Lloret per fer un showcooking obert a tothom, sense necessitat de fer inscripció prèvia. La cita és a dos quarts de dotze del migdia.
