El ple debatrà avui una moció en contra de l’autopista

La presenta ICV - EUiA que creu que no s'aprovarà tal com la presenten, però que potser hi haurà una esmena d'un altre grup que permetrà que s'aprovi.

Javier Rodríguez Pacios
El ple debatrà avui una moció en contra de l’autopista

00:00



ICV – EUiA presenta una moció per al ple d’aquesta tarda on demana que l’Ajuntament convoqui una consulta ciutadana per veure si la majoria està a favor o en contra de la prolongació de la C-32 fins a Lloret, i que la Generalitat estudiï alternatives més sostenibles per millorar la mobilitat al territori sense malmetre tant el patrimoni natural. El portaveu de la coalició, Javier Rodríguez Pacios, remarca que és fonamental la participació ciutadana en temes tan rellevants com aquest.

Pacios reconeix que tal com està redactada la moció és difícil que obtingui el suport necessari per poder aprovar-la, ja que el text és contrari a l’arribada de l’autopista a Lloret i, per ara, només la coalició i el PP s’han posicionat en contra del projecte. Tot i així, confia en què algun grup presenti una esmena que permeti tirar endavant la consulta ciutadana.

Des de la Generalitat, han anunciat que no contemplen la possibilitat d’aplicar una moratòria al projecte, que ha de començar a fer-se realitat al setembre. Tot i així, si la moció s’aprova, Pacios ha argumentat que la Generalitat haurà d’escoltar què volen els veïns de Lloret i respectar-ho.

El ple municipal, que consta d’una vintena de punts a l’ordre del dia, començarà a les sis de la tarda i es podrà seguir en directe a través de Nova Ràdio Lloret.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.