Lorente, candidat oficial pel PSC de Lloret

Antonio Lorente és oficialment el nou candidat pel PSC de Lloret de Mar a les eleccions municipals del 2015. L’assemblea l’ha ratificat com a cap de llista. El PSC va oferir ahir una roda de premsa per donar a conèixer Lorente. Va néixer 49 anys enrere a Cazarilla, un petit poble de Jaén. Ha passat […]

Antonio Lorente, Francisco Pastor i Marc Lamuà
Lorente, candidat oficial pel PSC de Lloret

00:00



Antonio Lorente és oficialment el nou candidat pel PSC de Lloret de Mar a les eleccions municipals del 2015.

L’assemblea l’ha ratificat com a cap de llista. El PSC va oferir ahir una roda de premsa per donar a conèixer Lorente. Va néixer 49 anys enrere a Cazarilla, un petit poble de Jaén. Ha passat la major part de la seva vida a Lloret, on ha format la seva família. Treballa de comercial en el sector immobiliari. Està vinculat a un seguit d’entitats de la vila. Ha estat vuit anys president de l’Associació de Mares i Pares de l’escola Pere Torrent. Va ser un dels fundadors de la Federació Interampa, que va presidir durant dos anys. També és entrenador de futbol sala. Actualment del Lloret Esportiu i abans del Club Unió Futbol Sala.

Encara és aviat per revelar els altres integrants de la llista o els objectius del PSC. Lorente afirma que centraran “els esforços en les polítiques socials, en un model de ciutat de futur, en un Ajuntament per a les persones”. El primer secretari del PSC a Lloret, Francisco Pastor, subratlla que el candidat “està molt preparat, vinculat i compromès amb el projecte del partit” i destaca les formes amb què se’l va triar “amb una votació al llarg de tot el dia, com unes primàries obertes”.

El secretari d’organització del PSC a les comarques de Girona, Marc Lamuà, també remarca “el suport unànime” en la votació a Lorente. Afegeix que a l’hora d’elaborar la nova llista per a les municipals del 2015, s’ha donat carta blanca a la secció lloretenca. “Té tota la nostra confiança i suport”, conclou.

El PSC ha presentat oficialment Antonio Lorente aquest dimarts a la seu del partit, ubicada al barri del Molí (carrer Joan Raventós). És de moment l’únic candidat que s’ha donat a conèixer de cara a les municipals del maig del 2015 a Lloret de Mar.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.