Solete organitza, diumenge, un mercat de segona mà i artesania

Solete organitza el primer mercat de segona mà i artesania, aquest diumenge. L’associació per a nens discapacitats obre la iniciativa a tots els veïns a nivell particular i també a les entitats perquè posin a la venda productes que ja no utilitzen o bé coses fetes a mà. Ho ha explicat la presidenta de l’entitat, […]

Eva Marcos
Solete organitza, diumenge, un mercat de segona mà i artesania

00:00



Solete organitza el primer mercat de segona mà i artesania, aquest diumenge. L’associació per a nens discapacitats obre la iniciativa a tots els veïns a nivell particular i també a les entitats perquè posin a la venda productes que ja no utilitzen o bé coses fetes a mà. Ho ha explicat la presidenta de l’entitat, Eva Marcos.

Per cada paradeta, Solete cobrarà vint euros, que destinarà a finançar activitats que permetin als nens discapacitats tenir ocupacions a les èpoques en què no hi ha escola, ja que és important que segueixin una rutina.

Qui vulgui muntar una parada al primer mercat de segona mà i artesania que organitza Solete, pot contactar amb l’entitat al telèfon 678 624 133 o bé al correu electrònic jlssolete@gmail.com. El mercat estarà obert diumenge, de deu a dues, a l’avinguda del Rieral. Durant el matí, hi haurà diferents espectacles d’animació.

El Club Futbol Sala Lloret cau derrotat per la mínima davant del Ràpid Santa Coloma (1-0)

Els lloretencs continuen sense trobar el camí de la victòria i se situen penúltims a la classificació, encara sense puntuar.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.