Unes 150 persones es van concentrar dissabte a davant de l'Ajuntament. Mostraven així el seu rebuig a la corrupció, arran del cas Clotilde i del presumpte blanqueig de 56 milions d'euros per part de la màfia russa a Lloret.
Entre els imputats en l'operació, hi ha el primer tinent d'alcalde, Josep Valls, que ha quedat en llibertat però imputat per prevaricació i suborn. Tots els grups de l'oposició -presents a la concentració- han reclamat la seva dimissió, però l'alcalde, Romà Codina, ha respòs que no l'apartarà del càrrec.
Les persones concentrades a la plaça de la Vila van voler expressar la seva indignació davant del presumpte cas de corrupció. També va parlar amb els mitjans l'atleta José Luís Blanco, que es va mostrar preocupat per tot el que està passant.
Recordem que han quedat en llibertat els 5 imputats que van declarar divendres arran de l'operació Clotilde. Això sí, a 4 d'ells el jutge els ha prohibit sortir de l'Estat. Dos són ciutadans espanyols i estan relacionats amb la gestió i la comptabilitat de les empreses d'Andrei Petrov, el presumpte cap de la xarxa. Els altres dos són ciutadans ucraïnesos. Han negat qualsevol vinculació amb els negocis immobiliaris de Petrov, segons diu TV3.
