Aquest diumenge els clubs de rem lloretencs van competir en una regata al riu Fluvià a Sant Pere Pescador. Toni Pujol, vicepresident de la federació catalana de rem ha parlat sobre les instal·lacions en les que es van disputar les regates.
Tot i no ser el camp de regates al que els nostres clubs estan acostumats van obtenir bons resultats. El sènior masculí del Club rem Santa Cristina va quedar en tercera posició, la segona divisió sènior masculina del Club Marina Casinet va obtenir la primera plaça i el grup de cadets de Pescadors van acabar en quart lloc.
La pròxima regata es celebrarà el 29 de juliol a Badalona. Aquesta regata es celebrarà al mar, camp en el que els lloretencs estan més acostumats. La regata serà organitzada pel Club Natació i el Club de rem de Badalona. Tot i els problemes per les onades s’espera que els clubs lloretencs obtinguin bons resultats.
