70 equips de futbol de Catalunya, Saragossa i França, en el torneig Vila de Lloret

La novetat destacada de la competició és que inclou el Veterà Femení, per a jugadores de més de 30 anys.

Torneig de futbol base a Lloret.

El municipi acull aquest cap de setmana el torneig de futbol Vila de Lloret, que organitza l’empresa Travel Sports. Hi participaran prop de 70 equips d’arreu de Catalunya, amb la novetat destacada de la competició Veterà Femení, per a jugadores de més de 30 anys.

La resta de categories seran les següents: prebenjamí, benjamí, aleví, infantil i cadet. La majoria d’equips venen d’arreu de Catalunya, tot i que també n’hi haurà de França i Saragossa.

Els partits es disputaran en els tres camps de futbol de Lloret de Mar: el Camp Municipal d’Esports, el del Molí i les Pistes d’Atletisme. A més, el torneig també tindrà com a seu els camps de futbol de Blanes, en la categoria cadet.

El torneig de futbol Vila de Lloret arriba enguany a la 12a edició. Els partits començaran aquest dissabte al matí i s’allargaran fins al diumenge al migdia, amb la disputa de les finals.

La copa AFIA, que reuneix futbolistes majors de 55 anys, arriba al seu final

L'esdeveniment esportiu ha reunit un total de 800 persones i 25 delegacions provinents del Brasil, Estats Units i Alemanya.

Daniela Guillén, capitana d’Europa als FIM Intercontinental Games 2026

La lloretenca està molt orgullosa de la convocatòria i assegura que l'objectiu serà sobretot gaudir i promoure el motocròs.

Miguel Molina guanya les 6 hores de COTA del Mundial de Resistència

La prova s'ha disputat aquest cap de setmana al circuit de Las Américas, als EUA.

El Memorial Felipe Cerro dona el tret de sortida a una nova temporada del Bàsquet Lloret

El torneig reunirà aquest cap de setmana 16 equips al pavelló del Molí i servirà per començar a agafar rodatge abans de la nova temporada.