Gesport organitza, aquest diumenge, la jornada solidària ‘Activa’t i Suma Maresme La Selva’

L’objectiu és col·laborar en la compra de material sanitari en benefici de la Corporació de Salut del Maresme i La Selva.

Cartell de l'esdeveniment

Noèlia Pastor
Gesport organitza, aquest diumenge, la jornada solidària ‘Activa’t i Suma Maresme La Selva’

00:00



L’empresa Gesport organitza aquest diumenge la iniciativa solidària ‘Activa’t i Suma Maresme La Selva”. L’objectiu és promoure la pràctica esportiva a casa i, al mateix temps, col·laborar en la compra de material sanitari per als centres que gestiona la Corporació de Salut del Maresme i La Selva.

Per participar, cal inscriure’s al web de l’esdeveniment i es podran fer diferents donacions de 5, 10 i 20 euros. La directora de Gesport, Noèlia Pastor, destaca que la intenció és «ajudar als veritables herois en aquesta pandèmia que estem patint».

Programa d’activitats (Gesport)

La iniciativa és oberta a tothom i es podrà escollir entre vuit activitats: cursa a peu, ciclisme, caminada, escalada, fitness, canicros, zumba o ball. Al llarg de tot el dia, els participants podran compartir les seves experiències a través de les xarxes socials. Les sessions s’oferiran a través dels comptes de Facebook i Instagram de Gesport.

Les inscripcions estaran obertes fins al dissabte a la nit. En finalitzar les sessions, que es duran a terme aquest diumenge, cada participant es podrà descarregar un diploma de col·laborador de la iniciativa. Per a més informació sobre el reglament, es pot consultar el web d’Activa’t i Suma Maresme La Selva.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

L’Àrea Bàsica de Salut Lloret-Tossa posa en marxa el Programa de Prescripció Esportiva

La iniciativa promou l'activitat física entre adults sedentaris amb patologies com la hipertensió, la diabetis, l'obesitat o problemes de salut mental.