Jordi Capdevila continuarà quatre anys més com a Jutge de Pau de Lloret de Mar

Així ho va acordar el ple del passat divendres.

Jordi Capdevila, en una foto d'arxiu

Jordi Capdevila
Jordi Capdevila continuarà quatre anys més com a Jutge de Pau de Lloret de Mar

00:00



Jordi Capdevila continuarà quatre anys més com a Jutge de Pau de Lloret de Mar. Així es va decidir en el ple del passat divendres. D’aquesta manera, seguirà ocupant el càrrec fins a l’any 2024.

Capdevila exerceix actualment la funció de Jutge de Pau, des del 2016, quan la va agafar per primera vegada. A banda de la seva candidatura, també s’havien presentat Josep Maria Ribera, Antoni Alsina, Antoni Garcia i Darwin Austrich.

Jordi Capdevila explica que assumeix la tasca –que és totalment vocacional- “engrescat, amb molta responsabilitat per poder consolidar la feina feta durant quatre anys més i tot el que he après en l’àmbit jurídic a Lloret».

La seva feina del Jutge de Pau consisteix en dur a terme judicis de faltes, així com certificar naixements, defuncions, casaments i separacions. Des del Jutjat de Pau i Registre Civil (ubicat al segon pis de l’Antic Sindicat) -on hi treballen set funcionaris- s’atenen els veïns de Lloret de Mar i cada setmana es desplacen fins a Tossa de Mar per atendre els ciutadans veïns.

Obertes les inscripcions als cursos i activitats dels Centres Cívics

L’oferta inclou noves propostes d’informàtica i intel·ligència artificial, a més dels cursos habituals.

L’Aurora obre inscripcions als cursos de dansa del ventre amb la ballarina Cristina Catalán

Les classes començaran el 5 d'octubre, s'impartiran al teatre de Lloret i comptaran amb tres nivells.

L’Oficina de Català obre les inscripcions amb la novetat d’oferir el B2 presencial

A més, s'ha canviat la distribució de l'alumnat que comença des de zero.

Isaac Lloveras: “Parlar obertament sobre el suïcidi ajuda a prevenir-lo”

El 10 de setembre se celebra el Dia Mundial de Prevenció del Suïcidi i el psicòleg lloretenc Isaac Lloveras ens dona claus al respecte.