Eva Arias es retira del Campionat d’Espanya per problemes físics

L’atleta considera que va trobar a faltar un bon ritme d’entrenaments, ja que les sessions no s’han pogut fer amb normalitat a causa de les restriccions provocades per la pandèmia.

Eva Arias, al Campionat d'Espanya

Eva Arias
Eva Arias es retira del Campionat d’Espanya per problemes físics

00:00



Eva Arias es va veure obligada a retirar-se del Campionat d’Espanya, en la prova dels 3.000 metres obstacles. La causa va ser, principalment, els problemes físics que va patir mentre disputava la cursa, celebrada aquest cap de setmana en la localitat madrilenya de Vallehermoso.

L’atleta afrontava la cita després de la gran actuació que va tenir una setmana abans en la Copa de Clubs, també disputada a Madrid. Va obtenir una segona posició i va sumar set punts per al seu equip.

Eva Arias considera que aquest cap de setmana, en el Campionat d’Espanya, va trobar a faltar un bon ritme d’entrenaments, ja que les sessions no s’han pogut fer amb normalitat a causa de les restriccions provocades per la pandèmia.

Un altre dels factors determinants de la retirada va ser l’estat físic en què va acabar la setmana anterior, després de disputar la Copa de Clubs. Ho va fer amb altes temperatures, fet que va provocar un increment dels seus problemes asmàtics.

Eva Arias reconeix que havia parlat amb el seu entrenador sobre la possibilitat de no completar la prova i lamenta haver-la abandonat abans del final. Creu que acabar entre les vuit primeres posicions hauria estat un bon resultat.

Ara, Eva Arias descansarà els pròxims dies i, després, reprendrà els entrenaments per poder afrontar amb garanties la resta de cites del calendari.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.