Maria Antònia Batlle, número 5 a la llista gironina de Junts per Catalunya

La lloretenca, llicenciada en dret i empresària del sector turístic, afronta aquesta nova etapa en el món polític amb "honor i ganes de treballar per Lloret i Catalunya".

Batlle, integrant de la llista gironina de Junts.
Maria Antònia Batlle
Maria Antònia Batlle, número 5 a la llista gironina de Junts per Catalunya
00:00

Maria Antònia Batlle és la número 5 de la llista gironina de Junts per Catalunya en les eleccions del pròxim 14 de febrer.

La lloretenca, llicenciada en dret i empresària del sector turístic, afronta aquesta nova etapa en el món polític amb «honor i ganes de treballar per Lloret i Catalunya». Afegeix que «a Junts m’hi sento còmoda, defensant les meves conviccions, és un partit amb un projecte integrador».

Batlle destaca que la prioritat del partit -que recorda que està a favor de l’arribada de la C-32 fins a Lloret, tot i que el grup municipal de Junts a Tossa hi hagi votat en contra- és reactivar l’economia, en crisi per la pandèmia, i assolir la independència de Catalunya.

Entre els anys 2007 i 2011, Maria Antònia Batlle va ser regidora de l’Ajuntament de Lloret de Mar amb el grup de Convergència i Unió, al capdavant dels departaments de Promoció Cultural, Festes i Joventut. Ara, forma part de la llista de Junts per Catalunya a Girona, que encapçala Gemma Geis. Com a número 2 hi ha l’actual alcaldessa de Girona, Marta Madrenas. El tercer lloc és per Salvador Vergés i el quart, per Francesc Ten.

Batlle no és, ni molt menys, l’única lloretenca que va a les llistes del 14F. Jaume Dulsat, l’alcalde, és el cap de llista del Partit Demòcrata per Girona i Jordi Orobitg ocupa el sisè lloc a la llista d’ERC per Girona.

Sobre la data, el TSJC manté per ara les eleccions el 14F i podria dir en plena campanya si les ajorna. El govern no es planteja ni un nou decret ni una nova data electoral i esperen la decisió definitiva del Tribunal Superior de Justícia, que podria ser com a màxim el dia 8 de febrer.

La gestió de la futura residència de gent gran divideix els grups municipals

L'oposició es mostra crítica en el fet que s'hagi trigat tant temps a escollir l'empresa que gestionarà el servei.

El ple extraordinari, marcat per la protesta dels treballadors de l’Ajuntament, aprova la moció de l’oposició

La proposta inclou la reprovació de l'alcalde Lamelas com a "màxim responsable d'aquesta deriva".

Lloret de Mar amplia les ajudes a la rehabilitació de façanes i resol el nou reglament de platges

El ple municipal nomena Mònica Llinàs i Mas com a nova jutgessa de pau substituta.

El ple demanat per l’oposició es convoca aquest divendres mentre els sindicats anuncien una protesta

Junts, ERC i Tots per Lloret denuncien una situació “límit” dins el consistori i acusen el govern d’Adrià Lamelas de manca de diàleg i voluntat negociadora.