«La melancolía del turista» reflexiona sobre la idea del paradís

L'espectacle, de to poètic i de petit format, es representa aquest dissabte, dins la commemoració del Dia Mundial del Teatre.

Espectacle 'La melancolía del turista'.
Jomi Oligor
«La melancolía del turista» reflexiona sobre la idea del paradís
00:00

A través d’objectes es construeix un relat sobre les expectatives que genera un viatge. Així es presenta ‘La melancolía del turista’, un espectacle que arriba aquest dissabte a Lloret de Mar per reflexionar sobre la idea del paradís. Un dels creadors és Jomi Oligor, qui explica que «és una reflexió sobre el fet de ser turista».

Es tracta d’una proposta de teatre documental, a partir de records materialitzats, amb una bona dosis de poesia i un ritme pausat i contemplatiu.

És un espectacle de petit format, per a 42 espectadors. S’han programat dues funcions, una a les dotze del migdia i l’altra a dos quarts de nou del vespre. Les entrades, que valen 14 euros, es poden comprar al web del Teatre.

L’obra es representa aquest dissabte, amb dues funcions de petit format, dins de la celebració del Dia Mundial del Teatre. La qual va precedida, aquest divendres, per la presentació d’una proposta de pinxo de daiquiri solidificat, del lloretenc Joan Pau Romaní, amb l’empresa Amargura Cultura.

Espectacle "La Melancolía del Turista"
Espectacle «La Melancolía del Turista»

També es farà una taula rodona sobre el turisme a l’era digital i sobre quina serà la nova melancolia del turista i es presentarà l’exposició “Cuba: patria o foto”, del lloretenc Albert Navarro. Les fotos es podran veure fins el 10 d’abril al Hall del Teatre.

Lloret de Dalt celebra la seva Festa Major particular aquest cap de setmana

La programació inclou activitats culturals, lúdiques i germanor amb una ruta guiada que repassarà els orígens de la urbanització.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.