Blanco, campió dels 5 quilòmetres d’Empúries

Era la primera vegada que l'atleta de La Sansi participava en aquesta cursa i ha estat el més ràpid.

Blanco, amb la copa de primer classificat (La Sansi)
José Luís Blanco
Blanco, campió dels 5 quilòmetres d’Empúries
00:00

José Luis Blanco ha guanyat els 5 quilòmetres d’Empúries. L’atleta de La Sansi va ser el més ràpid de la prova, el cap de setmana passat, en un circuit en què mai havia participat abans, amb pujades i baixades i amb un fort vent que ho va fer més complicat.

El corredor lloretenc va pujar a l’esglaó més alt del podi, passant a 3 minuts i 11 segons pel quilòmetre més ràpid i a 3 minuts i 31 segons pel més lent. Finalment, va acabar primer, per davant del francès Freutier i d’Omar Palma, que va ser tercer. 

José Luís Blanco, durant la cursa (La Sansi)
José Luís Blanco, durant la cursa (La Sansi)

José Luis Blanco valora el resultat de manera positiva, en la seva primera experiència en aquesta prova, i ja pensa en les pròximes cites.

«Content perquè és un circuit bastant complicat amb pujades i baixades i el vent, la marca va estar bé, era una cursa en què no havia participat mai, ara ja a pensar en les pròximes curses i en poder fer algun 3.000 obstacles»

José Luís Blanco


Els 5 quilòmetres d’Empúries es van celebrar el passat dissabte, amb un recorregut atractiu, amb tres pujades i una passada per les runes històriques del municipi.

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.