Torna el taller de dansa de l’Aurora amb Cristina Catalán

Es farà al Teatre, cada dilluns, a partir del 9 d’octubre, i, com és habitual, hi haurà un grup als matins (10 hores) i un a les tardes (18 hores).

Una classe de dansa amb Cristina Catalán (L'Aurora)
Cristina Catalán
Torna el taller de dansa de l’Aurora amb Cristina Catalán
00:00

L’Aurora organitza, un any més, el taller de dansa amb la ballarina Cristina Catalán. Es farà al Teatre, cada dilluns, a partir del 9 d’octubre, i, com és habitual, hi haurà un grup als matins (10 hores) i un a les tardes (18 hores).

L’objectiu principal d’aquest taller és passar una bona estona i fer xarxa amb altres persones, a la vegada que es fa exercici i, evidentment, es balla.

«Vam incorporar una sèrie d’exercicis a l’inici de la classe que van tenir molt bona acollida i després acabàvem la classe ballant i crec que aquest any tirarem per aquesta línia»

Cristina Catalán
cristina catalan dansa aurora 8
Una classe de dansa amb Cristina Catalán (L’Aurora)

Les portes són obertes a tot perfil de persones, tant dones com homes, tot i que sempre costa animar el sector masculí. I, a més, les classe són per tots els nivells.

«Als grups de l’Aurora sempre intento que siguin multinivell, perquè sempre hi ha molt de moviment i miro que no hi hagi una classe que, si no has fet l’anterior, no la puguis seguir»

Cristina Catalán

Per apuntar-s’hi, cal contactar amb l’Aurora o directament amb Cristina Catalán.

Rock per Xics actuarà aquest diumenge a Lloret en el marc de la Setmana de la Mobilitat

El concert serà a les cinc de la tarda al passeig marítim, que durant tota la jornada estarà tallat al trànsit.

El Último Tributo actuarà aquest dissabte al Passeig Marítim

El concert, que forma part de la programació de la Setmana de la Mobilitat, serà a les vuit de la tarda.

La Casa Cultural Andalusa de Lloret celebra el primer aniversari de la seva seu amb un dinar per a socis i seguidors

L'esdeveniment serà aquest diumenge a les dotze del migdia a la seu de l'entitat i s'allargarà fins a les deu de la nit.

Tapeo Sound System donarà el tret de sortida a la jornada de concerts de la Setmana de la Mobilitat

L'espectacle, obert a tothom, serà aquest divendres a les vuit del vespre al Passeig Marítim.