Miguel Molina ha pujat al podi en l’última prova del Mundial de Resistència, en les 8 Hores de Bahrein. El pilot lloretenc de Ferrari, amb els seus companys d’equip, l’italià Antonio Fuoco i el danès Nicklas Nielsen, va finalitzar en el tercer lloc d’una prova en què van dominar els dos Toyota.
Aquesta era l’última de les set curses del Mundial de Resistència. L’equip Ferrari, amb Miguel Molina, ha acabat el campionat en el tercer lloc de la competició de pilots i segons en la de constructors, en el seu retorn a la categoria Hypercar.

El pilot lloretenc, que ha aconseguit quatre podis en set curses, es mostra molt satisfet amb la temporada.
“Molt content de com ha acabat l’any, en aquest primer any d’Hyercar no podem demanar més”
Miguel Molina

Recordem que l’escuderia italiana Ferrari feia 50 anys que no competia en la categoria reina del Mundial de Resistència, l’Hypercar. Aquesta temporada, els guanyadors del Mundial han estat els pilots de Toyota.
