Ona Blasco, imbatible, revalida el títol de campiona d’Espanya d’esquaix

La lloretenca, que partia com a favorita, és la tercera vegada que assoleix la victòria en aquesta categoria.

Ona Blasco, campiona d'Espanya d'esquaix.
Ona Blasco
Ona Blasco, imbatible, revalida el títol de campiona d’Espanya d’esquaix
00:00

La lloretenca Ona Blasco ha revalidat el títol de campiona d’Espanya sub19 d’esquaix. Es tracta de la tercera vegada que assoleix la victòria en aquesta categoria, en una competició en què es va tornar a mostrar intractable. Arribava com a favorita a la cita, que es va disputar aquest cap de setmana a les instal·lacions del Club Tennis Sabadell. La jove esportista va vèncer en tots els seus partits per 3-0.

Ona Blasco assenyala que, tot i que era la favorita, va haver de treballar molt dur per guanyar. «No és fàcil guanya en aquests tornejos», admet.

Amb aquesta victòria en el Campionat d’Espanya, Ona Blasco s’ha assegurat el bitllet per competir en dues cites molt destacades. La primera serà el Campionat d’Europa individual i per equips, que es disputarà el mes de març a Bucarest, Romania. La segona serà el Mundial, que se celebrarà al juliol a Houston, als Estats Units. 

El Club de Futbol Lloret estrena la temporada amb una important victòria contra el Palamós (2-0)

En canvi, el Bàsquet Lloret masculí ha encaixat una nova derrota, aquest cop contra el Sant Cugat (55-77).

Daniela Guillén fa història: la lloretenca es proclama campiona del món de motocròs

Amb només 20 anys, es converteix en la primera pilot espanyola de la història que aconsegueix el títol mundial.

El Lloret afronta la temporada amb la mirada posada en el play-off

El Club Futbol Lloret debuta a la lliga aquest dissabte, a les sis de la tarda, al camp municipal d'esports

Marc Córdoba, l’únic lloretenc que participarà a les Skate Series

Ho farà en la modalitat roller i, a més, s'ha encarregat de muntar la gran rampa vertical.