Bon Dia Bona Hora – 19 Maig 2025

Bon Dia Bona Hora – 19 Maig 2025
00:00

Avui dilluns parlem dels rodatges que es fan a Lloret de Mar. En el que portem d’any, Lloret de Mar ha acollit un total de 22 rodatges i sessions fotogràfiques en diferents indrets del municipi. Uns rodatges que es gestionen des de la Lloret Film Office, que és una oficina que pertany a Lloret Turisme i que facilita a les productores que puguin utilitzar espais de la vila per poder fer-hi els seus rodatges o fotografies. En parlem amb la gerent de Lloret Turisme, Elizabeth Keegan.

Altres temes d’interès:

Concurs Miquel Boadas: Divendres passat, es va celebrar una nova edició del concurs de còctels. Hi van participar 8 alumnes d’hostaleria de Lloret i d’arreu de Catalunya. Per saber com va anar, parlem amb David Barba, d’Amargura Cultura.

Esports: Fem un repàs dels resultats més destacats del cap de setmana. Avancem, però, que, malauradament, el Bàsquet Lloret no ha pogut aconseguir l’ascens a la Final a 4 disputada aquest cap de setmana.

Cinema: Parlem amb Pere Cabañas, com a director del documental “L’últim viatge”, que participa a la segona edició Blanes Costa Brava Film Festival i es projectarà demà a la tarda al Teatre de Blanes.

Premis Climent Guitart: Dijous s’entreguen les disticions i en volem saber tots els detalls. Per això entrevistem la presidenta de la fundació, Cristina Cabañas.

Comiat: Ens ha deixat, als 71 anys, Cisco Marquès, vicepresident del Club Natació Lloret que,
precisament, va ser un dels fundadors del club. La cerimònia de comiat es farà aquesta tarda.

ÀUDIOS