Bon Dia Bona Hora – 25 Febrer 2026

Bon Dia Bona Hora – 25 Febrer 2026
00:00

Avui dimecres avancem que Lloret de Mar presenta la setmana que ve les previsions per Setmana Santa a la destinació. El sector del turisme de Lloret de Mar té una cita important la setmana que ve: el proper dimecres, 4 de març, es presentaran les previsions d’aquesta Setmana Santa a la destinació així com les dades del 2025, que tot indica que són positives. L’acte, que tindrà lloc a la Biblioteca, incorpora per primera vegada xifres de sostenibilitat provinents de la plataforma Bioscore. Es tracta d’un pas important per reforçar la transparència i posar en valor l’impacte real d’aquest projecte. Les dades que tenim del 2025 són les que fan referència a la temporada d’estiu, amb 840.000 visitants que han fet uns 4 milions de pernoctacions. Són dades molt similars al 2024, amb relació al període fort de la destinació, que va de maig a setembre.

En parlem amb Elizabeth Keegan, gerent de Lloret Turisme.

Altres temes d’interès:

Igualtat: Parlem del cicle MIRADES DISSIDENTS, una iniciativa conjunta de diferents departaments de l’Ajuntament, l’Aurora i Plurals. Sabem en què consisteix entrevistant dos regidors. Frederic Guich i Miriam Rodriguez.

Cultura: Expliquem que s’han obert les inscripcions per a una activitat molt bonica: el POETA DE GUARDIA, que arriba el proper 21 de març, dia mundial de la poesia.

Aniversari: L’esplai CAPICUA està preparant una gimcana per tot Lloret de Mar amb la qual celebra els 35 anys de trajectòria. Un dels responsables, Pau Pérez, ens en dona els detalls.

Concert: Aquest dijous al Teatre es duu a terme un concert molt especial: la pianista Yoko Suzuki ha creat un seguit de composicions inspirades per les fotografies premiades del festival Monpthoto de natura. No queda ni una entrada.

ÀUDIOS