Les jornades Gastronòmiques de l’Arròs comencen el proper dia 21 d’abril

Un any més Lloret de Mar organitza les Jornades Gastronòmiques de l'arròs que comencen el proper dia 21 d'abril. Durant un mes els restaurants i hotels del municipi oferiran menús especials on el protagonista és l'arròs.   Enguany comptem ja la setena edició i hi participen un total de 24 establiments que per a poder […]

Un any més Lloret de Mar organitza les Jornades Gastronòmiques de l'arròs que comencen el proper dia 21 d'abril. Durant un mes els restaurants i hotels del municipi oferiran menús especials on el protagonista és l'arròs.

 

Enguany comptem ja la setena edició i hi participen un total de 24 establiments que per a poder participar han d’oferir en el seus menús un plat d’arrós. Unes jornades que se celebren durant el mes d'abril i durant les quals es preveu servir entre 3500 i 4500 menús.

 

L'objectiu principal és ajudar a que el turisme de Lloret es desestacionalitzi i que no es concentri només durant l'estiu. Fins ara aquests dies de l'arròs han aconseguit apropar a molta gent fins a Lloret de Mar i també presentar la vila des d'una vessant gastronòmica.

 

L'arròs és un ingredient que agrada a tothom i amb el que es pot ser molt creatiu a l'hora de cuinar. Durant aquests dies els xefs es lluiran presentant plats molt originals. Entre els més destacats podem recordar l'arròs caldós amb gambes de Palamós o bé el risotto amb gratinat d'all i oli de foie gras.

 

I recordem també la promoció especial que hi haurà durant aquests dies. Presentant la factura d'un menú de l'arrós a qualsevol pàrquing municipal s'obtindran dues hores gratuïtes. Una manera més que facilita que gent de fora del municipi s'acosti a tastar els menús de l'arrós.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.