La Creu Roja ha començat, un any més, la campanya de Reis per a recollir joguines per a famílies sense recursos. L'objectiu és que tots els nens tinguin, com a mínim, una joguina nova i un regal educatiu a les vacances de Nadal.
A la zona de Lloret, Blanes i Tossa, l'entitat comptabilitza fins a 170 nens a qui destinen els seus esforços. Cada any, solen recollir unes 250 joguines, que reparteixen entre infants de 3 a 12 anys. Per poder començar a recollir joguines -que han de ser noves i de tipus educatiu-, l'entitat ha organitzat un acte diumenge.
L'activitat, amb jocs inflables i tallers infantils, s'ubica a la plaça Pere Torrent tota la tarda. El que es demanarà als assistents és que donin una joguina o bé diners. La Creu Roja té previst organitzar altres actes amb la mateixa finalitat. Recorda que a les seus de Blanes, Lloret i Tossa poden portar les joguines o els donatius fins a principis de gener. A la vila, la seu és el Puntet.
