L'abric serà la peça de roba estrella de les rebaixes que han començat aquesta setmana. El motiu és que no ha fet fred en aquest inici d'hivern i, per tant, no hi ha hagut demanda de peces d'abric. Per això, els botiguers preveuen que serà una de les més demanades ara que els preus són més atractius i que, a més, fa més fred.
Pels comerciants de Lloret, les rebaixes es presenten “bé”. Diuen que tenen clients que només compren en aquest període i que, per tant, les vendes estan assegurades. Pel que fa a la durada de les rebaixes, el regidor de comerç de l’ajuntament, Víctor Llasera, opina, igual que els botiguers d'arreu de Catalunya, que “hauria de ser més curta”.
Per tant, com que les rebaixes s'allarguen dos mesos, els botiguers aprofiten per avançar les novetats en moda de la primavera. Tot i que les rebaixes de preus s'apliquen en tot tipus de productes, és en el tèxtil on hi ha més demanda.
A nivell de Catalunya, la previsió és que cada català gasti, de mitjana, 250 euros en les rebaixes. I que les vendes superin, en un 5%, la campanya de l'any passat. Si tornem a parlar de Lloret, ho hem de fer per avançar-los una data que hem sabut avui. La del 16 de febrer. Serà quan es dugui a terme la botiga al carrer, coincidint amb el final de l'època de rebaixes.
