L'exposició dedicada a l'artista català Josep Guinovart, que mostra els seus gravats més recents, inspirats en el Mar Mediterrani, s'acaba. Després de setmanes exposada a l'antic sindicat, diumenge es posa fi a la seva estada a Lloret.
Aprofitant que queden pocs dies, la seva filla, Maria Guinovart, ve avui a la vila, per oferir una xerrada sobre la vida i obra d'un pintor, que ens va deixar el desembre passat. Precisament per aquesta raó, la filla no era a Lloret quan es va inaugurar l'exposició.
La xerrada de Maria Guinovart se centrarà en explicar la tècnica del gravat que utilitzava el seu pare a l'hora de crear obres com que les que hi ha exposades a l'Antic Sindicat. A més, la conferència permetrà conèixer detalls de la vida d'un artista, de renom internacional, que s'expressava a través d'una obra poc convencional i abstracta. La cita és avui, a les 8 del vespre, a la sala d'exposicions.
Com dèiem, la mostra, que és propietat de la Caja de Ahorros del Mediterráneo (CAM), tanca les portes diumenge. La valoració és positiva, per la regidora Batlle, que destaca que mostres com aquesta contribueixen a “enriquir” l'oferta cultural de Lloret.
