Francesc Rubiño s’inspira en Les Alegries

Actuació estelar de Francesc Rubiño aquest diumenge en la festa major de les Alegries. Hi presenta a través d'un concert el seu darrer disc, De Mar, en què estrena una cançó dedicada a l'ermita. La resta de temes, un total de 10, estan inspirats en racons i personatges lloretencs. El músic argumenta que per a ell les […]

Actuació estelar de Francesc Rubiño aquest diumenge en la festa major de les Alegries. Hi presenta a través d'un concert el seu darrer disc, De Mar, en què estrena una cançó dedicada a l'ermita. La resta de temes, un total de 10, estan inspirats en racons i personatges lloretencs. 

El músic argumenta que per a ell les Alegries tenen el mateix significat especial "que Montserrat" pels catalans i afirma que "participar en una festa així m'honora i m'omple de goig". 

Francesc Rubiño actuarà diumenge a les 12 hores a l'ermita de les Alegries. La festa major de diumenge a les Alegries es completa amb sardanes, missa, activitats infantils, la tradicional batiada, àpats populars i el ball de fi de festa.

Recordin que hi ha servei gratuït de bus. Sortides, a les 10 hores, a les 11:30 i a les 17:30. La tornada a les 14 o 20 hores.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.