Qualitat, varietat i participació a la baixa

Qualitat de les obres i varietat de paisatges lloretencs en el concurs de pintura ràpida d'aquest diumenge.  Aquesta és la part positiva del certamen. La negativa és que la participació ha estat “minsa”, comparada amb altres anys. El motiu donat per l'organització és el mal temps que hi havia previst, tot i que finalment va […]

Qualitat de les obres i varietat de paisatges lloretencs en el concurs de pintura ràpida d'aquest diumenge.

 

Aquesta és la part positiva del certamen. La negativa és que la participació ha estat “minsa”, comparada amb altres anys. El motiu donat per l'organització és el mal temps que hi havia previst, tot i que finalment va respectar el matí d'ahir.

 

Un membre del Club Marina Casinet, Joan Màrquez, explica que van participar 25 artistes, algun per primera vegada i que “tots van presentar les obres i que el nivell en general era alt”.

 

El guanyador va ser Josep Platja, de Sant Feliu de Guíxols, que es va endur el primer premi, dotat amb 1.000 euros. El segon i tercer classificats van ser Ramon Pujolar, d'Olot, i Gaspar Bosch, de Santa Coloma de Farners. El guardó de medi ambient va anar a parar a Néstor Sanchís, per una aquarel·la que va agradar i força al jurat.

 

Un dels objectius d'enguany era que els participants busquessin la inspiració en espais diversos de Lloret. I aquesta varietat de paisatges s'ha assolit. “L’aquarel·la era de Santa Cristina, els jardins de Santa Clotilde, Sa Boadella… hi havia força paisatge”, segons exposa Joan Màrquez.

 

La major part de les obres presentades es va efectuar amb la tècnica de l'oli, a més d’algun acrílic i l'aquarel·la esmentada. Recordem que el repte del concurs era elaborar un quadre sobre Lloret en unes 5 o 6 hores, és a dir, al llarg del matí de diumenge. Amb la d'ahir, es va assolir la 14a edició del certamen.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.