Reforcen el servei de bus

Transports Pujol ha hagut de reforçar el servei de la línia que uneix Lloret i Blanes perquè aquests dies s'ha doblat el nombre d'usuaris. El gerent de l'empresa, Jaume Pujol, atribueix aquest increment al fet que molts veïns es desplacen a la població veïna per anar a comprar o a menjar calent.  A més, per […]

Transports Pujol ha hagut de reforçar el servei de la línia que uneix Lloret i Blanes perquè aquests dies s'ha doblat el nombre d'usuaris. El gerent de l'empresa, Jaume Pujol, atribueix aquest increment al fet que molts veïns es desplacen a la població veïna per anar a comprar o a menjar calent.

 

A més, per anar de Lloret a Blanes es formen llargues cues de cotxes a la carretera. A hores d'ara tant els autobusos urbans i interurbans com el servei de taxis funcionen amb normalitat. El dia més complicat va ser dilluns, quan va nevar de forma intensa, va quallar la neu en la calçada i va obligar a tallar carreteres.

 

El president de l'associació de taxistes de Lloret, Joan Terrades, explica que dos companys seus van quedar-se tota la nit de dilluns a dimarts atrapats a la Nacional II amb els clients dins del cotxe. Terrades explica que tant el temporal com el tall de les línies telefòniques ha perjudicat el col·lectiu.

 

El representant dels taxistes ha explicat que van poder habilitar una línia de telèfon d'emergència dimarts a la tarda i ara mateix el servei funciona amb normalitat als telèfons 972 36 20 00 o al 972 36 25 25. A més, els vehicles es troben aparcats a les parades habituals, que són a l'avinguda Just Marlès, a l'avinguda Amèrica de Fenals i al passeig Agustí Font.

 

Terrades també ha assegurat que farà una queixa formal per reclamar la indemnització corresponent per a tot el col·lectiu.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.