Interior anuncia una reunió amb els alcaldes afectats

Joan Boada (ICV), secretari general d'Interior, anuncia una reunió la setmana que ve amb els alcaldes dels municipis afectats per l'apagada. L'objectiu és recollir les seves queixes sobre la gestió de la nevada i posterior manca de subministrament.  Els municipis denuncien la lentitud de les companyies elèctriques i la desinformació de la Generalitat, tal i […]

Joan Boada (ICV), secretari general d'Interior, anuncia una reunió la setmana que ve amb els alcaldes dels municipis afectats per l'apagada. L'objectiu és recollir les seves queixes sobre la gestió de la nevada i posterior manca de subministrament.

 

Els municipis denuncien la lentitud de les companyies elèctriques i la desinformació de la Generalitat, tal i com recullen en el manifest que han signat uns 140 batlles, entre ells, el de Lloret. Per tal de contrastar punts de vista, Joan Boada ha convocat la trobada.

 

El representant de la conselleria d'Interior considera que la situació donada la setmana passada a les comarques gironines -les més afectades per l'apagada- és “excepcional”. Reconeix que els protocols a seguir es poden millorar, però dóna la culpa de la major part dels problemes a les elèctriques. “24 hores després de la nevada, els serveis de tren i les carreteres en la seva majoria havien recuperat la normalitat, és la manca de llum el que crea una situació complicada al llarg de tants dies”, afirma el polític.

 

Joan Boada assegura que des de la Generalitat van “pressionar” Endesa perquè restablís el subministrament de llum el més aviat possible, cosa que va fer amb “molta lentitud”.

 

Per tot plegat, el secretari general d'Interior considera que s'ha de sancionar l'empresa de “forma exemplar”. En aquest sentit, passa la pilota a la conselleria d'Economia, a qui reclama que prengui una decisió i sancioni la companyia.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.