Les anul·lacions pel núvol de cendra continuen arribant en hotels lloretencs

Els hotels de Lloret de Mar continuen rebent anul·lacions, a causa del caos generat pel núvol de cendres del volcà islandès que va esclatar el passat 15 d'abril. Tot i que els aeroports funcionen amb normalitat, hi ha molts clients que han preferit posposar el seu viatge i no venir fins a destinacions com la […]

Els hotels de Lloret de Mar continuen rebent anul·lacions, a causa del caos generat pel núvol de cendres del volcà islandès que va esclatar el passat 15 d'abril. Tot i que els aeroports funcionen amb normalitat, hi ha molts clients que han preferit posposar el seu viatge i no venir fins a destinacions com la nostra.

 

És la situació que dibuixa a data d'avui el gremi d'hostaleria. Afirma que si bé es va recuperant la normalitat a poc a poc, són els turistes que viatgen en autocar i cotxe particular els que omplen aquests dies els establiments. Enric Dotras, president del sector, reconeix que “hi ha incertesa, perquè no sabem quan tardarà” en imposar-se la normalitat i assegura que “tot plegat genera força anul·lacions”.

 

Els hotelers de Lloret recolliran dades a mitjans del mes de maig sobre les pèrdues ocasionades arran del núvol de cendra i la davallada en l'ocupació.

 

Assenyalen que en poques setmanes de diferència les comarques de Girona han patit dues situacions molt complicades que sortosament no són freqüents: la nevada de principis de març i la posterior apagada de llum, i l'erupció del volcà islandès que va provocar el tancament de l'espai aeri d'Europa. I això que la temporada havia començat “millor del previst” per al sector turístic.

 

Aquests dies a Lloret hi ha turistes espanyols i d'arreu d'Europa, com per exemple italians, francesos i alemanys. La majoria provenen de programes de la Imserso, és a dir, són persones grans. També hi ha escolars i universitaris que gaudeixen del seu viatge de final de curs.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.