Avui a la nit la música de Michael Jackson sonarà a la plaça Pere Torrent. El motiu és que comença el Clon Festival d'aquesta temporada amb el grup Jackson Tribute.
La regidora de festes Maria Antònia Batlle explica que serà un repàs pels principals èxits del cantant, tot i que se centrarà en la gira que estava preparant just abans de morir, This is it. L’artista ve des de Puerto Rico i està fent una gira per Espanya, França i Portugal i comença la gira aquesta nit a Lloret. La cita és a dos quarts d'onze de la nit a la plaça Pere Torrent.
Però aquesta no és l'única proposta musical del cap de setmana. Demà a la tarda i nit se celebrarà el festival de Reggae a Sa Caleta, organitzat per Salmonetes Ahumados. Començarà a les cinc i s'han programat una desena d'actuacions. I al mateix escenari però l'endemà, el LLAMP, que és l'associació de músics de Lloret, ha organitzat una concert. La cita amb els músics de la vila és a les set de la tarda a Sa Caleta.
