El geocaching, a l’alça

Més de 600 persones vindran a Lloret de Mar aquest cap de setmana en motiu d'una trobada internacional de geocaching. És un joc, que utilitza aparells GPS per trobar tresors amagats, com monedes o xapes, en diversos punts del territori.  El geocaching és encara aquí una activitat desconeguda però compta amb adeptes arreu d'Europa i […]

Més de 600 persones vindran a Lloret de Mar aquest cap de setmana en motiu d'una trobada internacional de geocaching. És un joc, que utilitza aparells GPS per trobar tresors amagats, com monedes o xapes, en diversos punts del territori.

 

El geocaching és encara aquí una activitat desconeguda però compta amb adeptes arreu d'Europa i sobretot als Estats Units, on es va crear aquesta iniciativa. A Lloret hi ha un grup d'aficionats, que han muntat un cap de setmana ben complert. El repte principal és anar a la recerca d'uns 200 tresors que els mateixos organitzadors han ocultat pel municipi. Els participants trobaran les coordenades a internet.

 

Quim Ferrer, un dels responsables, revela que els tresors amagats “són de tot tipus, estan per la muntanya, el centre, en alguns casos s’han de resoldre pistes i altres només es poden resoldre de nit”.

 

A més de la recerca a través del GPS, els aficionats al geocaching duran a terme visites guiades arreu de Lloret. S'esperen unes 600 persones, que divendres ja seran aquí, a la vila. Vindran del continent europeu i també dels Estats Units.

 

Els organitzadors de la trobada internacional de geocaching esperen, al llarg del cap de setmana, compartir experiències amb els aficionats i aprendre els mètodes de recerca dels altres països.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.