Els millors patinadors de Catalunya, a Lloret

Els millors patinadors de Catalunya es donaran cita a Lloret de Mar aquest dissabte. Es tracta d'una gala que reconeix els esportistes que han fet podi al llarg de la temporada. N'hi ha prop de 200 de convocats, que pertanyen a totes les categories. L'exhibició inclou les tres modalitats existents en patinatge artístic: individual lliure, […]

Els millors patinadors de Catalunya es donaran cita a Lloret de Mar aquest dissabte. Es tracta d'una gala que reconeix els esportistes que han fet podi al llarg de la temporada. N'hi ha prop de 200 de convocats, que pertanyen a totes les categories. L'exhibició inclou les tres modalitats existents en patinatge artístic: individual lliure, figures obligatòries i xous.

 

Núria Prats, presidenta del Club Patí Lloret, explica que “no es tracta de cap competició, sinó d’una exhibició on cadascú tria el ball i la música”.

 

És la segona vegada que Lloret acull l'anomenada Gala de Campions. Serà en el pavelló poliesportiu, aquest dissabte, a partir de les 16 h. S'hi espera força públic. L'entrada és gratuïta, però cal reservar entrada a través de la pàgina web del Club Patí Lloret. El termini acaba divendres al migdia.

 

L'entitat està força enfeinada organitzant aquesta exhibició per al cap de setmana. Però és que el següent, el diumenge 19 de desembre, espera amb impaciència un altre esdeveniment: el festival que es fa a finals d'any on les alumnes donen el millor de si mateixes a la pista. “És el moment culminant de l’any, més que els campionats”, afirma Núria Prats, que reconeix que “patinar és força difícil”.

 

Segons la presidenta, al club Patí Lloret hi ha 60 alumnes. La immensa majoria són nenes, perquè “encara hi ha reticència, per part dels pares”, que els nens practiquin el patinatge sobre rodes.

 

El festival lloretenc, que compta amb altres clubs convidats, és el 19 de desembre, a partir de les 18 h, en el pavelló.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.