L’institut-escola es començarà el 10 de gener

La Generalitat s'ha compromès per escrit a començar les obres de l'institut – escola de Fenals al gener. La decisió s'ha fet arribar a l'AMPA del centre després que aquest mateix dilluns es manifestessin a les portes de l'escola. Els pares denunciaven que els seus fills porten quatre anys en barracons i el Govern català […]

La Generalitat s'ha compromès per escrit a començar les obres de l'institut – escola de Fenals al gener. La decisió s'ha fet arribar a l'AMPA del centre després que aquest mateix dilluns es manifestessin a les portes de l'escola. Els pares denunciaven que els seus fills porten quatre anys en barracons i el Govern català ja ha incomplert tres cops la data d'inici de les obres del nou centre.

 

Després que els pares amenacessin en no portar els nens a l'escola durant tot el mes de gener, el Departament d'Educació s'ha compromès a començar les obres el dia 10 de gener, i el centre hauria d'estar enllestit en el termini de deu mesos. Una representant de l'AMPA, Mònica Clotas, mostra la satisfacció perquè els treballs de preparació del terreny ja han començat, tot i que lamenta “la mesura de protesta, que realment no agradava a ningú”, però aparèixer als mitjans de comunicació “ho ha precipitat moltíssim i ara es pot dir que ja hi treballen”.

 

L'escola-institut va obrir les portes fa quatre cursos i, tot i que al principi hi havia prou lloc, l'espai ha quedat reduït a mesura que han entrat nous alumnes. A més, estar en barracons provoca altres problemes. “Al principi eren pocs barracons i els nens han anat sempre a l’escola molt contents, però a mesura que passaven els anys s’afegien barracons, ens treien espai, tant de pati, com de menjador, i, a més, quan plou hi ha goteres i es fa una piscina al pati”, ha remarcat Clotas.

 

Els membres de l'AMPA estan satisfets amb la notícia, però estaran ben atents perquè els terminis marcats es compleixin. De moment, dilluns han convocat una renió per informar a tots els pares del centre de la situació i, amb tota probabiblitat, desconvocar l'amenaça de no portar els nens a classe durant el mes de gener.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.