Avui obre portes a Lloret de Mar el Parc Infantil de Nadal. Un espai adreçat a nens de fins a 12 anys, on hi poden dur a terme tot tipus d'activitats. Des d'esports, fins a jocs de taula, passant per tallers i d'altres propostes educatives.
És un servei municipal que s'ubica en el pavelló municipal. S'engega aquest dilluns per tal de proporcionar als petits un indret de lleure en aquests dies de vacances. Es tracta d'una oferta esperada per les famílies, que l'any passat va reunir 100 d'usuaris de mitjana al dia.
Pepe Castiella, responsable del grup de monitors del parc, explica que la principal novetat d'enguany és que el Parc Infantil de Nadal ha canviat d'ubicació. Torna a ocupar el pavelló d'esports, com havia fet en els inicis. En els últims anys es trobava a la carpa del Pere Torrent, però va quedar destrossada per la nevada de l'hivern passat. Per tant, s'ha traslladat uns metres més enllà on avui, a partir de les 16 hores, obre portes.
Hi ha 12 monitors que tindran cura dels usuaris, però “recomanem que els més petits vagin acompanyats dels pares”.
L'entrada al Parc Infantil de Nadal val 4 euros. Inclouen el berenar. El recinte està obert des d'avui i fins aquest dijous, 30 de desembre. L'horari és de les 16 a les 19:30 hores.
