Judit Ramírez deixa ERC i es converteix en la cap de llista per Solidaritat Catalana per la Independència a les eleccions municipals de Lloret de Mar. Encapçala la candidatura com a independent, juntament amb el seu germà, l'ex-regidor Jou Ramírez, Alfons Sánchez, Antoni Vilalta i Joan Valls.
Judit Ramírez destaca que tant ella com els membres del partit treballaran per donar prioritat a la participació ciutadana. Afegeix que es presenta com a independent i argumenta el canvi de partit així: “jo no he canviat, sóc la mateixa, és ERC que m’ha deixat a mi i a d’altres independentistes com jo”.
De moment, Judit Ramírez -que als seus 34 anys té una llarga trajectòria en la política local- és l'única dona alcaldable que es presenta a Lloret. En aquest sentit, diu que “espero que els veïns vegin que és el moment del canvi, ja que durant anys la política ha estat reservada a figures masculines”.
La cap de llista per Solidaritat argumenta que Lloret necessita aires diferents. “El primer que cal canviar és la dictadura de CiU dels últims anys, cal una democràcia real, ja que el poble ha de tenir la sensació que té la veu, que té la força”.
En els propers dies, Solidaritat Catalana per la Independència presentarà la candidatura oficial per al 22 de maig a Lloret de Mar.
