El Club de Futbol Lloret va sumar dissabte tres punts molt importants de cara a aconseguir la permanència. Els d'Edu Urdiales es van imposar per 0-2 al camp d'un rival directe com el San Lorenzo. Els dos gols van arribar a la segona meitat, per mitjà de Riky, de penal, i de Sergi Ordóñez. Amb aquesta victòria, el Lloret aconsegueix 5 victòries de 6 partits en aquesta segona volta, uns resultats que l'allunyen de la zona de descens.
En hoquei, els homes de Manolo Barceló no es van deixar sorprendre pel cuer de la competició, el San Antonio. Els lloretencs van vèncer per un marcador de 4-9.
En futbol sala, el derbi gironí de la Tercera Divisió va caure del costat del Club Unió Futbol Sala Lloret. Els de Dani Rovira van vèncer per un marcador de 6-4. Va ser un encontre que no es va decidir fins a la segona part i on els lloretencs van haver de remuntar un 0-2 advers.
En bàsquet, no va poder ser. El sènior masculí va caure a la pista de l'Alella, un dels equips de la part alta, per un marcador de 71-57. Per la seva part, el sènior femení també va perdre. Ho va fer a casa davant el Sant Narcís per un resultat de 48-59.
D'altra banda, el Club Volei Lloret va aconseguir una victòria a la pista del Sant Boi que el manté com a líder del grup d'ascens. El resultat va ser d'1-3.
I acabem amb les bones marques obtingudes pels joves nedadors del Club Natació Lloret en el Campionat d'Espanya, que s'ha celebrat a Palma de Mallorca. Marc Calveras va aconseguir el bronze en els 200 esquena, mentre que Guillem Pujol va acabar subcampió d'Espanya en els 200 papallona.
Amb aquests resultats, el Club Natació Lloret va aconseguir el lloc número 44 del rànquing femení i el 19 del rànquing masculí d'un total de 212 club participants.
