La Marxa de les Ermites es promociona a Youtube

Aquest diumenge arriba una de les caminades més importants de la temporada: la Marxa de les Ermites. Un recorregut que ja fa 33 anys que munta el Xino Xano i que cada any convoca cap a 1.500 persones. Els participants no només són de Lloret, sinó d'arreu de les comarques de Girona i Barcelona.  La […]

Aquest diumenge arriba una de les caminades més importants de la temporada: la Marxa de les Ermites. Un recorregut que ja fa 33 anys que munta el Xino Xano i que cada any convoca cap a 1.500 persones. Els participants no només són de Lloret, sinó d'arreu de les comarques de Girona i Barcelona.

 

La novetat d'enguany és que la Marxa de les Ermites es promociona a través de les xarxes socials. La inicativa és de Lloret Turisme, que vol mostrar la destinació amb vídeos sobre les activitats més rellevants de la vila. En aquest primer reportatge -que poden trobar al portal Youtube-, s'hi veuen els indrets per on transcorre la caminada i es dóna veu a organitzadors i participants. El regidor de Turisme, Jordi Orobitg, assenyala que l’objectiu és “presentar la marxa, exposar el concepte, es veuen els indrets per on passa”.

 

L'Ajuntament assenyala que la idea és anar elaborant vídeos promocionals sobre els molts actes culturals que es fan a Lloret. La finalitat és posar en valor la destinació, a través d'internet i les xarxes socials, unes eines que estan a l'abast de tothom.

 

En el cas del primer vídeo que hi ha a Youtube, basat en la marxa de les ermites, fins a data d'avui se l'han descarregat prop de 700 usuaris.

 

La caminada és aquest diumenge. Proposa als participants un recorregut de 18 quilòmetres, que passa per les principals ermites del municipi, com Sant Quirze, les Alegries o Santa Cristina. La sortida i arribada és al centre de Lloret, a on en acabar als caminadors els espera un bon esmorzar.

 

Un membre del Xino Xano, Carles Carbonell, argumenta que la marxa suma un seguit de factors “veure els camins de ronda, descobrir el patrimoni de les ermites, esmorzar a peu de platja..”) que permeten descobrir “un Lloret diferent”.

 

La 33a edició de la Marxa de les Ermites és aquest diumenge. La sortida, a les 8 hores des de la plaça de la Vila. Les inscripcions -que s'han de fer en el Puntet- ja són obertes i costen 6 euros.

 

(Fotografia: captura del vídeo a Youtube)

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.