Lloret de Mar ha recaptat 5 mil euros per ajudar en Richi a través d’una cursa benèfica celebrada aquest passat diumenge. Prop de 700 persones van córrer els 3 quilòmetres d’aquesta marxa que van organitzar el Club La Sansi i l’ajuntament. La causa com dèiem ajudar en Richi, el nen de Palamós, que segueix un tractament contra el càncer a Boston.
José Luís Blanco és el president del Club La Sansi. Ell ha destacat el fet que gairebé tots els corredors portaven la samarreta d’en Richi. Pel que fa al perfil del participant Blanco explica que va córrer molta gent jove i de Lloret de Mar. Alguns van aprofitar l’ocasió per entrenar i córrer a un ritme més ràpid i d’altres van fer la marxa caminant.
De cara a l’any que ve, i després de la resposta rebuda, La Sansi es prepara per organitzar una nova cursa solidària amb una altra causa. Ara però tenen la vista fixada en una nova cita. Es tracta de la cursa olímpica de Barcelona d’aquest proper 1 de juliol que organitza el Club La Sansi. Una competició que ja compta 21 edicions celebrades i en la que enguany esperen superar el rècord de participants amb prop de 2700 persones apuntades.
