Dos restaurants lloretencs, el Mas Romeu i el Trull, se sumen a la campanya gastronòmica del Suca Mulla. La iniciativa consisteix en recuperar aquelles postres que se servien antigament a la comarca de la Selva i que s’han perdut amb el pas del temps.
El Suca Mulla són unes postres típiques catalanes que han quedat força oblidades i que el Consell Comarcal de la Selva ha volgut recuperar amb aquesta iniciativa. Segons la tradició, consisteix en sucar dolços autòctons del municipi en un licor.
Per fer més atractiva la campanya, quan un client demana un Suca Mulla en un dels 30 establiments que hi participen, rep una butlleta que el fa entrar en un sorteig de 1.200 euros per gastar arreu dels comerços de la Federació de comerç de la Selva.
Aquesta proposta no només serveix per donar a conèixer les postres, sinó que també permet potenciar el comerç de la comarca i la destinació turística a través del sorteig dels 1.200 euros per gastar en botigues de la Selva.
