Ivan Tibau defensa Àngel Mullera

La Generalitat de Catalunya ha fet tot el possible per ajudar a l’atleta lloretenc Àngel Mullera que ha vist truncat el seu somni d’assistir als Jocs Olímpics de Londres. Així ho ha afirmat el secretari general de l’esport, Ivan Tibau, que explica que ha parlat personalment amb el president del comitè olímpic espanyol i també […]

La Generalitat de Catalunya ha fet tot el possible per ajudar a l’atleta lloretenc Àngel Mullera que ha vist truncat el seu somni d’assistir als Jocs Olímpics de Londres. Així ho ha afirmat el secretari general de l’esport, Ivan Tibau, que explica que ha parlat personalment amb el president del comitè olímpic espanyol i també amb el president de la federació espanyola d’atletisme per demanar explicacions. Però els organismes competents mantenen la seva postura.

 

Malgrat tot Tibau sospita que es tracta d’una malifeta i mentre no es demostri el contrari afirma que el continuaran defensant. Una defensa, però, que l’atleta lloretenc viu de forma molt llunyana. El que sí rep en primera persona és el suport dels habitants del seu poble, els seus amics i la seva família. 

 

Àngel Mullera considera que els organismes catalans no ho tenen fàcil a l’hora de defensar-lo perquè la decisió ja està presa. L’atleta afegeix a més que per molt que rectifiquessin, si es demostrés que és innocent, el seu somni ja està truncat.

 

Mullera considera que el que ha passat és una injustícia i que es tracta d’un joc polític. Se sent decaigut i decebut, afirma que hi ha dies difícils com el d’avui i que després del que ha passat no veurà els Jocs Olímpics.

 

Àngel Mullera, el tercer atleta blanc més ràpid del món, es quedarà sense anar als Jocs Olímpics de Londres, això no vol dir, però, que hagi deixat d’entrenar. Diumenge passat va tornar a les pistes i ha explicat que no deixarà de competir.

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.