Òmnium Cultural organitza per primera vegada a Lloret una marxa de torxes. Hi ha més de 90 municipis catalans que se sumen a la commemoració de la Diada Nacional de Catalunya amb aquest acte per la vigília, que consistirà en fer una petita caminada per reclamar la independència.
A Lloret, la sortida serà des del Gurugú, a la Dona Marinera. Els organitzadors fan la convocatòria a dos quarts de deu de la nit a la Roca d'en Maig, amb la idea de donar tota la informació necessària als participants i poder començar la marxa a les deu, segons un membre d'Òmnium, Josep Blanch.
A la plaça de la Vila hi haurà les autoritats polítics i els membres d'Òmnium Cultural per rebre la senyera que s'hissarà al màstil que president la plaça. Tot seguit, es llegirà un manifest, entre altres coses.
Òmnium fa una crida a la població perquè participi aquesta nit a la marxa de torxes, que està oberta a tothom. La convocatòria és a dos quarts de deu de la nit a la Roca d'en Maig.
Declaracions de Josep Blanch.
