S'estan ultimant els detalls perquè la nit d'avui sigui perfecta. Una nit en la que els protagonistes principals seran els comerços que podran tenir obertes les seves portes fins a 2/4 d'1 en la primera Lloret Night Shopping.
El regidor de comerç, Jordi Orobitg, ha destacat l'elaboració tan dinàmica que ha tingut la iniciativa que s'ha tirat endavant amb l'associació de comerciants.
I és que aquesta nit els carrers del centre de la vila acolliran diferents tipus d'actuacions, música en directe, passarel·les de moda, audicions d'havaneres, cremat, l'actuació dels gegants de Lloret i la possibilitat de gaudir de la gastronomia lloretenca a peu de carrer.
Jordi Orobitg ha volgut animar a tothom perquè aquesta nit no es quedi a casa i s'acosti al centre a passejar-se i a gaudir d'aquest esdeveniment. El primer Lloret Night Shopping és la primera oportunitat que tenen els visitants de gaudir dels comerços de la vila i de les ofertes que tenen preparades per l'ocasió en un horari fora de l'habitual.
Declaracions de Jordi Orobitg.
