Dins dels actes de la Festa Major de Sant Romà, l'Associació de la Dona Activa ofereix una classe magistral de salsa aquest diumenge a la tarda. La presidenta de l'entitat, Pilar Cerdán, ha detallat que es tracta “d’una festa tropical amb classes de batxata dominicana, salsa cubana i merengue”.
La classe és oberta a tothom, tant a aquells que ja tinguin nocions de ballar salsa, com els que no en sàpiguen gens. Pilar Cerdán ha exposat que calen iniciatives com aquesta per animar la població.
La classe magistral de salsa es farà diumenge a la tarda, de quatre a vuit, a la Sala Palas Atenea de l'hotel Guitart Central Park. Les entrades es poden comprar anticipades per deu euros al centre cívic del Rieral o bé el mateix dia a taquilla, per 13 euros.
