El pressupost de Lloret de Mar per al 2013 es va aprovar ahir, tal i com estava previst, gràcies al suport del PSC i d'ICV.
L'equip de govern de CiU i d'ERC va negociar els comptes amb aquestes dues formacions, a canvi d'acceptar un seguit d'esmenes relatives a polítiques socials i a millores de la via pública.
Els números pugen a 59 milions d'euros, dels quals 7 es destinen a inversions. Es tracta de xifres similars al pressupost del 2012. Després de debatre i aprovar ahir els comptes, volem escoltar què en diu cada grup municipal.
Comencem amb ERC, que considera que tanquen una etapa de grans equipaments.
El PSC ha donat suport al pressupost per responsabilitat, tot i que no deixar de criticar la política de CiU.
Qui també va fer aportacions, tot i abstenir-se, va ser el PP. De les aportacions seves que es van acceptar, destaca la reducció de les aportacions a països del Tercer Món.
En canvi, qui va votar en contra va ser el Moviment Independent de Lloret. Les crítiques de Marc Fuertes als grups que han donat suport al pressupost han generat respostes contundents del regidor d'Hisenda, Arseni Frigola, de CiU.
Des d'ICV-EUiA també han volgut contestar el MILLOR, que diu que la formació només ha influit en una petita part del pressupost.
Qui finalment també va votar en contra va ser el regidor no adscrit, Josep Cortés.
Finalment, els comptes per al 2013 ja són una realitat. Es van aprovar ahir, a través d'un ple extraordinari. Pugen a 59 milions d'euros, una quantitat semblant al 2012.
