Hi ha moltes malalties que es pot curar un mateix sense necessitat d'anar al metge o, fins i tot, que es poden prevenir fàcilment. Això és el que vol exposar la doctora Leonor Prieto aquest divendres al Rieral, amb l'objectiu d'aconseguir descongestionar les consultes mèdiques. Parlarà de “diarrees, vòmits o ennuegaments”, entre altres.
Segons la doctora, aquestes malalties es poden curar a casa, sense necessitat d'anar al metge. En aquest sentit, donarà alguns trucs a tenir en compte. Per exemple, explicarà què és la maniobra de Heimlich, que s'ha de practicar quan algú s'ennuega.
La xerrada de la doctora Leonor Prieto es farà divendres a les vuit del vespre al centre cívic del Rieral, en el marc del cicle que organitza l'associació de veïns del barri. L'entrada és oberta a tothom.
