La Biblioteca fa mitja jornada, perquè els treballadors puguin fer el torn

L'Ajuntament argumenta que la Biblioteca fa mitja jornada aquests dies per conciliar els drets dels treballadors. És la resposta del regidor Arseni Frigola a les declaracions d'ICV – EUiA, que critica que l'equipament tanqués durant les tardes de la setmana passada i durant els matins d'aquesta.  Frigola explica que van creure que era la millor […]

L'Ajuntament argumenta que la Biblioteca fa mitja jornada aquests dies per conciliar els drets dels treballadors. És la resposta del regidor Arseni Frigola a les declaracions d'ICV – EUiA, que critica que l'equipament tanqués durant les tardes de la setmana passada i durant els matins d'aquesta.

 

Frigola explica que van creure que era la millor opció perquè la plantilla fes el torn de vacances que li pertoca per Setmana Santa, a la vegada que es garantia el servei als ciutadans. El regidor ha explicat que van valorar diferents opcions. Per exemple, obrir tot el dia prescindint d'alguns serveis, com la biblioteca infantil; o bé tancar tot el dia durant la Setmana Santa i obrir normal aquesta. Al final, però, van creure que el millor era fer mitja jornada. De totes maneres, Frigola ha insistit en què l'equip de govern està obert a escoltar les possibles propostes que pugui fer ICV – EUiA per millorar el servei.

 

La coalició també critica que durant la Setmana Santa s'aturés el programa de patis oberts, que permet els nens gaudir de la pista exterior de l'escola Esteve Carles durant les tardes d'entre setmana. ICV – EUiA proposava que durant els dies en què els conserges fan festa fos la policia local qui obrís la porta, però Arseni Frigola argumenta que això no és possible: “El que no pot ser és que durant les vacances hi hagi algú que vagi a obrir i vagi a tancar. Durant el temps que s’utilitza el pati hi ha d’haver una persona responsable que si algú pren mal, que si hi ha alguna instal·lació que es fa malbé, que si hi ha una urgència que es pugui trucar des del centre”. ICV – EUiA va lamentar que quan els patis estan tancats els nens salten la tanca i s'hi colen igualment. En aquest sentit, Frigola ha dit que és un aspecte que caldrà controlar.

 

Finalment, la coalició també va fer referència a l'ocupació de les pistes d'atletisme, que ha limitat molt l'horari d'ús de l'equipament per part dels lloretencs. El regidor, però, ha explicat que la instal·lació estava reservada per grups d'esportistes que hi duien a terme tornejos que n'impedien l'ús.   

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.