El Casal d'Estiu de la parròquia obre avui les inscripcions. Com cada temporada, funcionarà a les tardes de juliol i agost per acollir nens des de P3 fins a 4rt d'ESO i dur a terme tot tipus d'activitats, adequades a cada franja d'edat.
Una responsable del casal, Natàlia Grifé, explica que “funcionem per projectes, també fem excursions, anem a la platja, a la piscina… Fem coses molt actives, perquè els infants ho passin molt bé”.
El preu per un mes és de 115 euros. Si són juliol i agost, és de 180 euros. Es poden pagar en dos terminis. Les inscripcions per al Casal d'Estiu de la Parròquia s'obren avui a la tarda, s'allarguen demà i també el primer de juny.
Per a formalitzar-les, cal anar al local de l'Erol, al costat de l'església. L'horari d'aquest divendres per apuntar-s'hi és de dos quarts de 6 a les 7 de la tarda.
Els recordem que avui ve a Lloret Vicenç Partal. El director de Vilaweb presenta el llibre 'A un pam de la independència', una de les obres destacades de la diada de Sant Jordi. Partal explica que inclou editorials publicades al llarg dels anys així com una reflexió al voltant de la situació en què es troba Catalunya.
La presentació del llibre de Vicenç Partal s'acompanyarà d'una xerrada sobre la cultura actual i les tècniques informàtiques, titulada 'Aprendre a l'era del Facebook'. Tot plegat, aquest divendres, a les 8 del vespre, al Club Marina Casinet.
