Bon paper a Banyoles del Club de Rem Santa Cristina

El juvenil femení del Club de Rem Santa Cristina ha guanyat el campionat de Catalunya de Llaüt mediterrani, que s'ha disputat aquest diumenge a Banyoles. El sènior masculí, per la seva banda, va fer un tercer lloc. Durant tot l'hivern, els equips han fet una mena de lligueta i aquest ha estat el quart campionat […]

El juvenil femení del Club de Rem Santa Cristina ha guanyat el campionat de Catalunya de Llaüt mediterrani, que s'ha disputat aquest diumenge a Banyoles. El sènior masculí, per la seva banda, va fer un tercer lloc. Durant tot l'hivern, els equips han fet una mena de lligueta i aquest ha estat el quart campionat de Catalunya de la temporada. A més, tots dos equips, femení i masculí, s’han classificat pel Campionat d'Espanya, que es farà a principis de juny a Sant Carles de la Ràpita. Santa Cristina és l'únic club lloretenc que hi participa. 

Canviem d’esport i parlem del Club de Futbol Lloret, que va aconseguir una important victòria a casa davant l’Horta, per 2-1. Ángel Vadillo, a la primera part, i Nuha, a la segona, van col·locar els lloretencs amb un avantatge de 2-0. En l’últim quart d’hora de joc, el visitant Xavi Molist va retallar distàncies però el Lloret va saber mantenir el resultat. Són tres punts que deixen l’equip en una situació immillorable per assolir la permanència matemàtica en les properes jornades. Tot i així, l’entrenador, José Ángel Valero, creu que “ens falta l’últim pas per tancar el cercle, que serien els tres punts que ens farien arribar als 45 i la permanència ja seria matemàtica”.

El Club Unió Futbol Sala Lloret va caure a la pista del Manlleu per un marcador de 6-4. Els rivals van aconseguir en els primers minuts un 3-0 favorable que va marcar la resta del partit. Cuerva, Alcantara, Cazalla i Newman van ser els golejadors lloretencs. El tècnic de l’equip, Miguel Ángel Barragán, explica que “estem fallant molt de cara a porta, a més tenim algunes baixes i això s’està notant en aquest tram final de temporada”.

I acabem parlant dels enfrontaments dels equips del Bàsquet Lloret. El sènior masculí va acomiadar la temporada amb una derrota a la pista del líder. Va ser per un marcador de 87-65, un resultat que fa que el conjunt lloretenc finalitzi la temporada en el catorzè lloc, amb 36 punts. Per la seva part, el sènior femení va aconseguir la victòria a la pista del Sant Feliu, per un ajustat 54-56. Les lloretenques van tenir un bon inici però les rivals ho van complicar en el tercer període. En l’últim quart, però, les jugadores de Jordi Rocosa van resoldre el partit.

Foto: Equip femení juvenil del Club de Rem Santa Cristina, en una competició del 2012. Autor: Club de Rem Santa Cristina

Prop de 800 visites als equipaments culturals en el Dia Mundial del Turisme

Entre les quatre jornades, del 24 al 27 de setembre, la vila ha registrat un total de 785 visites entre totes les propostes que s’han ofert.

Lloret de Mar celebra el 21è Cap de Setmana Ibèric

És l’esdeveniment anual de la Ruta dels Ibers amb més participació i, des de Lloret, s'ofereix un gran ventall de propostes.

Totes les places esgotades al curs de costura bàsica del Rober de Càritas

L’objectiu de l’activitat és aprendre nocions bàsiques de costura, com cosir botons, fer una vora o cosir cremalleres.

El Club de Futbol Lloret inicia la lliga amb un partit davant del Martinenc

També comença el campionat el Club Futbol Sala Lloret, que s'enfrontarà al Vacarisses.